Hi Gabriella!

Jag har fått svar från Elliotts!! De verkar som om de har skickat ett mail som jag inte har fått tidigare så jag ska maila och be dem om de mailet . =)
De länkade deras familjs hemsida så jag har varit inne och kollat hela morgonen! (kolla gärna ni med!)

Mitt amerikanska hus .. hihi!

Här ska jag alltså bo!!! =D  haha observera de figurklippta buskarna längst uppgången och den amerikanska flaggan på postlådan ;) hah!
Men jag tycker det ser jättefint ut ! och familjen är jättefin!
Stacy, Brent, Madi och Xander =) jag är superglad och väldigt laddad!
Nu ska jag ut och rensa rabatter med Amanda, (bra att öva för de verkar ha en del väldigt välrensade rabatter! om de nu gör de själva, de gör de nog.. ! )

MVH
Gabriellaaa

Kommentarer
Postat av: SARA VIOLA

Ser verkligen ut att vara världens goaste familj! :)

2008-06-27 @ 11:45:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sarah
Postat av: SARA VIOLA

Jag träffade Thomas, of course! Men yes, jag är faktiskt singel. Tog bara bort den delen av informationen för jag tycker det känns fel trots att jag och thomas inte har något seriöst förhållande. Känner mig inte som en singel. Haha

2008-06-27 @ 11:54:24
URL: http://www.metrobloggen.se/sarah
Postat av: Jess

Det kan inte bli mer amerikanskt än så!! :)

2008-06-27 @ 21:47:28
URL: http://www.jesli.se
Postat av: Emma

guud va fint hus! vad är adressen till deras ''familje sida''?;)

2008-06-29 @ 14:04:21
Postat av: Johanna

Gabbi du kommer typ leva den "amerikanska-film drömmen" när du är där!! Goosh ser helt fantastiskt ut! :)

2008-06-29 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0