Gött å blandat!


Min systers vistelse här var hur mysig som hellst, nu är hon back in sthlm och jag kvar.
Förra sommaren var jag på språkresa med STS, vi var i Spanien - Almuñecar i 3 veckor, det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Nu, snart ett år senare har jag fortfarande kontackt med vissa därifrån för vi blev verkligen riktigt goa vänner!
Så Igår träffade jag en utav dem Amanda Wänghult! =) Hur trevlig och go tjejj som hellst och vi bara snacka massa skit och var på stan och de va supersupermys!
 (jag och amanda i españa, sista kvällen!)

Efter det åkte jag ut till min pojkvän på tjörn - så himmla mysigt där ute helt sjukt! och vi hade mycket mysigt =) Var bl.a. på gym och tränade - go me ! Somnade sent och var tvugna att gå upp 05:00 i morse för å åka med hans pappa in till jobbet i stan,  Så jag somnade om när ja kom hem och vaknade nu :P haha

Amanda min kära vän här hemma och jag har nu börjat med en schysst diet och börjat träna! är idag inne på dag nr. 2 och de känns allmänt schysst ! så jag ska möta henne vid simmhallen om 20 minuter för att simma lite - streess!!
Men de känns allmänt bra! inför usa också liksom. lära mig lite om kost och hälsa ! hah :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0