Bloggdesign!

Heej
Efter 4h slit med koder och grejjer har jag äntligen fått till en hyffsad ny design på min blogg! eller vad tycks?
Tack så jättemycket jessika! www.jesli.se för hjälp!  Min meny försvann nämligen ett tag, jag fick panik och grät och grejjer och ville bara ha den tillbaka och hon hjälpte mig! TACK!

Dagen var tråkig, lite jobb och sen då jag kom hem, inget att göra! så de slutade med detta och de känns väldigt bra!
Imorgon ska jag vara med Sebastian<3 på dagen, sedan jobba lite, och på kvällen återstår att se!
Puss och Kram
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe ingen fara. Det var lite panikartat där ett tag men det löste vi ju! Jag gillar din nya design!



Ha en bra dag! Kram Jessica

2008-06-18 @ 08:06:09
URL: http://www.jesli.se
Postat av: Sofia

Mycket fin design :D ring så fort du vet ngt om onsdag puss på dig

2008-06-19 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0