Vaccin

Robban! Tack! har blivit ganska nöjd med designen!
Jag vet bara hur det är med vilka vaccinationer STS kräver om man ska till USA för 10 månader och då var det för min del att ta Polio5, Ngt vaccin mot HepatitB, och sedan ta ett Tuberkulostest (TBskinntest) för å se fall man e positiv eller negativ och sen ska man röntka lungorna om man va positiv, eller om de va för att man va negativ eller något :P inte riktigt koll! Men så är det med det iallafall ! =)

Nu sitter jag och dricker tee med Lina Amanda och Tommas och gråter för det är bara 16 dagar kvar med amanda...
Fan för att jag ska lämna henne... jävlar!
Kommer sakna för mycket!
Puss

Kommentarer
Postat av: Robban

Hallo, ja designen e det inget fel på, nice. Okej okej där ser man. Hoppas du får det kul i USA, verkar skitspännande för din del. / tjohejs

2008-07-11 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0