Utkast: Allt fix ...

Allt fix klart ! Ska bara till pappa för lite underskrifter, sen till stan för att möta Vickan o Daniel och sedan de kära bussarna mot Skärhamn och Sebastian =).
Köppte ett armband från Raglady igår mitt i allt fix, en svart länk med ett guldigt hjärta från Friss & Company. Egentligen använder jag aldrig guldsmycken men detta var så himla fint ! ska lägga upp bild så fort jag fått tagit ngn och laggt in den! just nu e ja lite slapp=P

Fick panik igårnatt, kunde inte somna.. Kollade på Truman Show en lite wierd men bra film! men framförallt kollade jag den för den e inspelad i Celebration (där jag ska bo i USA)! Så de va kul! Somnade dock då de var 20 minuter kvar, och när jag vaknade sen och gick och la mig kunde jag inte sova... Inte för att jag trodde alla runt om mig var skådespelare eller ngt, neh a var bara så ängslig.
Vände och vred och tänkte på allt, på USA mest, hur det närmar sig och hur oförberedd jag är och att jag faktistkt ska vara där i 10 månader!! svårare att föreställa sig än man tror! Sen tänkte jag på mina kompisar, typ A och J som jag var mycket bättre kompis med förr än nu.. sörjde det och känner att jag nite vill åka ifrån dem såhär!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0