Skärhamn

Heeej!
Har befunnit mig på tjörn i skärhamn senaste dagarna!
Började med myskväll med pojkvännen min i Måndags - I'm in love <3



Hängde med hnm på dagen innan tisdagkvällen då de var Middag hos Vickan - nice!
    

Idag var det slappt med Seb Lina Tommas och Amanda!
Sedan har jag varit hemma ikväll med bror mor och syster från sthlm! hon kom för att stanna denna gången vilket är mycket uppskattat!  Så det ska hängas med henne (och S) imorgon!

För övrigt får jag massa papper från STS, måste fylla i Visa grejjerna med, JAG ORKAR INTE!!! hatar papper och fix!
Ska boka tid till vaccination innan ja åker med, huh!

Ojj måste bara berätta om min enormt söta pojkvän, och min absolut supergulliga kompis Amandas lilla idé!
De avslöjjade för oss att de hade tänkt planera en överaskningsavskedsfest till mig och Lina!
De har tydligen (kopierat min telefonbok) och ringt runt till massa folk, bokat med min pappa och allting!
Men så skvallrade jag till Seb om att ja skulle till sthlm och att de va då de planerat, så de sket sig.. !
tror fortfarande de ska fixa ngt - vilket vore sjukt kul! men annat datum, vi gav dem några vi kunde på =)
Men hur söta är de inte ? de har planerat och ring och allt! jag blir verkligen hur glad som hellst, världens bästa kompis och världens bästa pojkvän! tack för att ni är så goa! Kommer verkligen sakna dem två!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar dem ! Fullt seriöst, hur goa som helst <3 uschbajsapakorv att jag ska klara mej utan er tre,.

2008-07-12 @ 00:26:25
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0