Nyttigt Fix!

Hej
Vägrar ha "26 dagar kvar" rubrik på detta inlägget, det känns bara för ... nedräknande.
Efter en Fix-morgon då ja bl.a. försökt klippa gräsmattan i regnet så ska ja nu duscha och dra in till stan för mer fix!

* Hämta ut personbevis till mitt VISA till USA på skattemyndigheten
* Kopiera nycklar (har tappat mina, damn!)
* Hämta glömda saker hos amanda
* Köpa delar till Beccas&Felix bröllopspresent
* Köpa ringar att laga ett armband med
* Gå till centralstationen för att hämta ut 5 sthlm-gbg tågbiljetter samt 3 st Bussbiljetter, för olika tripper hit och dit!
* Jobba från kl. 17 (Har alltså bara 3h på mig! gör ifs inget om jag kommer lite sent, Amanda täcker det men ändå!)

Jag känner mig ytterst ickepepp men samtidigt glad i att jag äntligen ska ta tag i dessa sakerna=)
Duschen väntar!
PUSS


Ps. Hade föredragit en dag på stranden.... ! Men sånt får komma i USA istället! nu ska ja fixa för å få komma dit ! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Fick du gjort allt detta? :O Har du tagit kortet än?

Fin bild ! :)

2008-07-18 @ 13:05:57
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0