Fixx&Stresss

Heej!
Jättemysig kväll med Syrran och Flickorna igår verkligen=)
Idag irrar jag omkring som en galning - varför kan ni inte få reda på än!
Ska snart upp till amandas lägenhet och fixa och sen ska ja ta TBtest och sen ska jag runt och köpa och fixa och dona och sedan till Skärhamn med Amanda och Sebastian! Sebastians mamma (som har skönhetssalong) ska vaxa våra ögonbryn! lite nervöst ! men de blir nog nice, funderar på att ta före och efterbild ! haha
Nu måste jag skynda skynda om 15 minuter går spårvagnen och ja måste fixxa!! 
xoxo
G

Kommentarer
Postat av: Jessica - www.jesli.se

Kul att du uppdaterar oftar nu! Jag ser verkligen fram emot att läsa om dina äventyr i Celibration! En kompis till mig var där för någon månad sedan - väldigt sterotypiskt amerikanskt! Don't we love it! :)

2008-07-11 @ 15:29:26
URL: http://www.jesli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0