Bruce äger götet

Bruce

Sitter nu ute på vår balkong i pappas nya lägenhet, kvällsolen skiner i ögonen och jag har en kall cola vid min sida.
Ser Ullevi härifrån och kan precis urskillja vissa låtar från bruce och höra jublet! Tänker på Sebastian o co. som är där inne.. sjukt nice! är lite avundsjuk, kan känna stämningen hela vägen hit!
Fast ja e ganska nöjd med min cola ändå...

Fick mail från Stacy idag igen! De har tydligen fått bestämmelser i skolan om vilka kläder man ska ha , typ skoluniformsaktigt ! hah trevligt. Och de vill ta med mig till NY över Jul! =D och de e bara allmänt goa =D Poole var deras på baksidan också :P hah Känns mycket bra!

Nu ska ja gå in med datorn igen och bara luta mit tillbaka och lyssna på Bruce... =)
Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0