28 Dagar kvar

Kollade Almenackan idag, inser att det bara är 28 dagar kvar tills jag åker... 28 dagar!!!!
Dagarna går fort nu, snart åker jag .. snart åker jag.
Jag vet inte om jag känner som man borde känna, men just nu känner jag mig verkligen inte taggad alls... Det ska bli jättekul, det ska bli mitt livs äventyr.. Men just nu vet jag inte vad det är som väntar, jag vet bara vad det är jag kommer lämna..
Min sommar och mitt liv här hemma har varit så mysigt! Så bra ! Jag hade precis 1 månad med den underbaraste pojkvännen! Jag ska ikväll hem till de mest underbara kompisarna!
De har insett det mer än jag... de gråter var o varannan dag nu..
Jag kan inte ens gråta, vet inte varför tror bara inte jag insett att jag lämnar dem..
Inser inte att jag lämnar allt om 28 dagar!

Förlåt för ett opeppinlägg, men jag vill visa alla mina sidor av detta äventyr, och denna sidan finns under allt det positiva.. den finns.

Jag kommer sakna er <3

Kommentarer
Postat av: Lina

fanfanfan

2008-07-16 @ 12:54:41
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Moa

gabbs, vet hur du känner. För känner precis likadant! Man fattar det inte. Och ärligt talat, tror inte att jag kommer att fatta det förens halva året gått... Men vet du, du kommer få sjukt kul & det kommer gå enormt bra för dig. Ta vara på tiden bara så kommer det att bli kanon. Och dessutom, dina kompisar finns ju där för dig, även om du bor i ett annat land, right? Keep up the good fight!Puss, M.

2008-07-16 @ 12:54:41
URL: http://moalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0