12 Augusti gäller det!

Hey!
Herre vad jag inte hinner blogga jag försöker iallafall, lovar att försöka vara bättre i USA!
Livet är rörigt och härligt när min moder eger sig till Gotland o lämnar mig själv! Bor mestadels hos Amanda som också är ensam hemma eller på tjörn!
Igårkväll hängde ett gäng hemma hos Lina och de blev partajj! kul! kommer sakna dem alla!
STS ringde btw! de sa att jag inte skulle åka 10/11 Augusti utan att jag skulle åka den 12e JIPPIII!!! Jättebra, då kan jag vara med mina vänner och familj lite till och allt slipper bli så stressigt efter min systers bröllop den 8 Augusti!
12 Augusti gäller det alltså ! =D

Är hemma hos amanda med Lina och Tommas som kom precis, sitter och snackar lite så ja känner mis osocial.
Ska jobba mellan 17- så sent som de behöver, Kom gärna förbi! =)
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0