Grubbel och problem

Hej
Tack för grubblande kommentarer igår! Sara kul att du läser också, det är mkt pga din blogg jag är här just nu! tack!

Dagen har varit konstig, med spänningshuvudverk har en mycket disträ gabriella vandrat omkring i Celebration High Schools korridorer. kanske vandrandes där den sista veckan någonsin vandrandes där.
 Jag sa till alla jag kände att sprida ryktet om att jag söker ny familj, Fick massor med kramar och förtvivlande "stackars dig, jag vill inte att du ska flytta, vi bara måste hitta en familj!!" Amerikanarna är väldigt snälla och fixar då de hör om något sådanthär. Tillexempel min fotbollstränare då jag kom till fotbollen på eftermiddagen hade skickat ut mail angående mig till hela hans kontacktlista och redan fått tre svar som sa att de kunde säkert ha mig de skulle bara prata igenom med deras män/fruar osv. Jag hade också två kompisar som sa att jag skulle kanske kunna bo hos dem som ska ta reda på det.
Men vill jag det då?
Bra fråga.
Vad är egentligen minst värst ? Byta familj eller byta skola och område ?
Just nu lutar jag nog åt att följa med familjen.. jag ska fråga Stacy om de kanske finns en dansskola med pardans dit vi flyttar i Lakeland eller så.. ? Försöka kolla upp om det finns någon sport i skolan nu till våren som kan vara rolig att vara med i så jag kan vara sysselsatt och skaffa mig vänner där. Jag känner på det och bestämmer mig senare, vad jag än bestämmer så förlorar jag någonting, min familj eller hela mitt ameriaknska umgänge... =(

Vi får se hur det blir och hur jag gör, har läxor att göra sedan one tree hill sesong2 och grubblande.
Tack amanda för oroligt o mysigt telefonsamtal =)

JAG HAR GLÖMT MITT LÖSENORD TILL HOTMAIL&MSN!!!
Jag kommer alltså inte in, så de mail jag får läser jag inte, varken från er eller från STS om de nu skickar något sådant.. Jag är helt förtvivlad över alla mail som gått miste fram tills dess kontackta mig på bloggen, facebook eller maila mig på min föredetta mailadress. Vet inte om den fortfarande funkar den verkar varit låst. Men om ni skickar mail så skicka även till mina gamla morötter så får vi se om de funkar!

Hejdå
Gabriella

Ps. Ett halvår idag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ring mig om du behöver snacka.

2008-12-16 @ 01:30:53
URL: http://amerikaflickan.blogg.se/
Postat av: Andrea's mamma

Följer din blogg med stort intresse och lider verkligen med dig och din värdfamilj. Vilket dilemma! Kanske blir det lättare att bestämma sig när du får ett konkret alternativ, d v s veta vilken familj du kan bo i istället? Du väljer rätt avsett vad du väljer - det finns inget facit i livet!

2008-12-16 @ 10:15:46
Postat av: Sara

Tycker också att det är kul, känns lite som att jag känner dig och du har väl läst en del om mitt (amerikanska) liv så du känner ju mig lite också :P



Lycka till med allt. Kram

2008-12-16 @ 17:41:38
Postat av: Johanna

Keep on smiling, everything's gonna be alright!



:) massa massa stöttande kramar

2008-12-16 @ 19:58:18
Postat av: C

VI har fatt ett mail fran sts, men det vara bara med ett par svenska recept och dom sager att vi inte ska ha for mycket kontakt med vara svenska familjer, det stod aven att vi garna far skriva och beratta om varan upplevelse och lasa om andras pa www.sts.se

Det var typ det som stod :)

Hoppas att allt loser sej iallafall, jag forstar verkligen att det ar svart att valja.

2008-12-17 @ 00:16:18
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0