Dough Nut Korvar!

Hej!
Laura skrev lite förut då hon var hemma med mig efter skolan för att plugga innan fotbollsmatchen idag, mysigt ! hon är en jättego tjejj verkligen, tycker om henne mycket ! Matchen gick bra vi vann med 5-0 och inga fights idag.
Till middag (jag äter av resterna från kylskåpet just nu då jag kom hem sent) Så åt vi typ prinskorvar som är friterade med typ tre lager frityr, svingoda! och sedan vita pastasnäckor och jag kan urskilja smöret som låg däri, haha!
Frityren runt omkring smakar nästan lite som en dough nut deg fast lite brödigare om ni vill veta!
Inga grönsaker... jag letade i kylskåpet, hittade en halvt rutten tomat som jag fick slänga tillslut. Undra hur min kropp mår.. magen, låren och dubbelhakan mår växande bra tragiskt nog! Men jag hoppas det är lite lårmuskler också, sprang ju ändå runt 80 minuter på planen idag och igår!

Gjort- Skola, laura, fotboll
Planer- Skriva othelloessay till seent ikväll
Äter - dough nut korvar o pasta
Dricker - vatten (någon måtta får de vara, chocolatemilken, eggnoggen och cocacolan står i kyrlen!)
Lyssnar på -Tvn, disneychanel i bakrunden
Ser på - Dataskärme
Tankar - jag hatar att skriva uppsatser
Bästa - Jag älskar mitt fotbollslag
Sämsta - gissa ? Min uppsatts
Väder - Varmt idag ! strålande sol och många gick i shorts, det var varmt att spela fotboll bara! hög luftfuktighet. Konstigt att ha så mkt värme i december!
Outfit - Matchtröjjan, DGjeans från vickan, pärlörhängen från NY, flipflopps från A&F

Nu är det effektivt skolarbete som gäller! Othello here I come!
Hoppas ni har det bra där hemma!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0