2 Utbytesfrågor!

Heej!
Fick kommenar från en "malin" idag, jättekul! Hon frågade bland anna två frågor:
Kostade de något extra att välja vilken stat man skulle åka till ?
Ja det kostar extra cirka 5 000 kronor tror jag, då kunde jag inte välja stat utan jag valde ett område mycket större än statena (floridaområdet och lite norr om det med andra ord). Man var inte garanterad att bli placerad där, men om man inte blev det fick man pengarna tillbaka och om man blev placerad där (som ja hade turen att bli!) så får man inte pengarna tillbaka, vet inte hur det funkar med andra organisationer men så funkade det med STS!
Vet du någon som sökt stipendi som har några bra tips på stipendier ? :)
Jag sökte inga stipendier och vet inte heller någon som gjorde det, men kolla in på www.utbytesstudent.se så kanske du hittar något!

Kul att du läser min blogg btw ! känns så himla roligt då kommande utbytesstudenter läser, som jag läste andras utbytesstudentsbloggar förra året!

Uppdate från skolan, jag var på fotbollsträning istället för kör-genrep idag, och på fotbollsmatch imorgon istället och kör-uppsatts ska skrivas över lovet. Funkar fine för mig!
Träningen var lång, men kul me gossip från sleepovern, nu är jag hemma och har min 7-10sidiga othello uppsats att skriva men sitter heldre på facebook eller med one tree hill. Vårt hus är nu fint julpyntat måste jag säga! Igårkväll samlades vi hela familjen (hundar och allt!) i vardagsrummet och tittade på en Amerikansk jul-film. Den var rolig, och det tyckte Brent också att den var! Han Gaaapskrattade hela filmen igenom! "Look here, look now!! ... HAHAHAHAH!"
Det slutade med att jag satt där och bara skrattade åt honom hah, han är så skön ibland ! =D

Annars så läste jag precis min lillebrors brev jag fick för ett tag sedan, jättefint, blev nästan lite gråtfärdig.. !

Min lillebror är den finaste lillebrodern! <3

Nu är det Othello & One tree hill som gäller!!
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Underbar bild på toppi ! :)

2008-12-09 @ 05:54:53
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Mammi

GRATTIS på Anna-dagen!



Du får som alltid härliga hyacinter, fast i år är de till godo istället! Mycket kärlek från Mammi

2008-12-09 @ 14:41:16
Postat av: malin

Åhh :) tack för svaren :) ja fick mitt antagningsbrev igår från STS faktiskt :)

Är väldigt väldigt glad, så jag kommer säkerligen fortsätta att följa din blogg nu tills jag själv åker :)



pussspådej !

2008-12-09 @ 15:50:56
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0