Of one that loved not wisely but too well

Hemma från fotbolltmatchen, vi förlorade med 4-1. Julien kom i fight med en tjej båda fick rött kort avstängda i 6 veckor, lite läskigt att vara på planen! spelade alla 80 minutrarna, trött..

Mitt älsklingscitat från Othello,
"Of one that loved not wisely but too well" - Othello Act V sc. ii
Som Othello sa efter att han dödat Desdemona då han trode att hon varit otrogen mot honom vilket hon inte hade han var bara lurad.. Om ni nu bryr er ? Jag bryr mig egentligen inte.. men ah , de var ett lite fint citat bara =)

Nu ska ja sluta låta Othello ta över mitt liv och skriva den dumma uppsatsen istället!
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0