One Tree Hill <3



En bra Tv-Serie kräver följande detaljer;  Snygga skådespelare, Bra handlig, Starka relationer, Snygga kläder, Starka peronligheter och händelserika avsnitt.
Serier som når upp till alla dessa kriterier är GossipGirl, 90210, OC och Desperate Housewifes. Men min nya crush går ändå till One Tree Hill! Med Chad michael Murray i spetsen är Sesong1dvdn som jag lånat av Bianca min bästa vän! Varje dag längtar jag till att få komma hem, varje kväll längtar jag till att gå och lägga mig så jag kan få njuta av denna serie!!
Därför kollade jag till kl. 2.30 igårnatt, och när jag kom hem från skolan idag så somnade jag, vaknade nu och har en uppsatts att skiva klart och rätta och fixa med. suck.


Gjort. Sovit
Planer Uppsatts, One Tree Hill!
Äter  Burito/ Taco rulle
Dricker  Vatten
Lyssnar Vår fontän i poolen som bubblar
Ser på - Vår bakgård (sitter ute i fotöljen, tröttnade på mitt stökiga rum och det var hundar i köket ja inte orka med)
Bästa One tree hill night tonight ! och jag behöver inte ha dåligt samvete för då jag får se OneTreeHill är min Essay klar!
Sämsta Fortfarande Uppsattsen att skriva...
Väder  Ösregn och strom! Har haft stormvarning idag, alla stod upp och aploderade i bamba då de stormade utanför ( detta betyder att vi är inlåsta och inte kan gå till våra lektioner, fast de gick alrig så långt idag) Ingen fotbollsträning dock, gött.
Outfit . Skoluniformen som valigt, idag bestående av Pärlörhängen från NY, Vit skjorta ralph lauren, Beige kort kjol från American eagle, Brunt bälte från Kohls, Svart och guldigt armband från Raglady, Vinröda boots från inget annat än Walmart hah!
JULKLAPPAR

Jag ska försöka fixa med återstående i helgen och få iväg dem på måndag i stooort paket. Problemet är att jag inte har bil och det finns inga bussar så jag kommer aldrig iväg till affäer!! Vill verkligen att iaf familjen ska få öppna på julafton från mig och kämpar för detta ! Men med Jul-posten så antar jag att jag är körd.. det blir nog försenade julklappar ändå.. Men jag försökte, och har lite hopp kvar!! Så himla mycket mysigare att få julklapp på julafton!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0