Tisdag 9 December

Hej
Plugg, Plugg, Plugg... egentligen har jag inte alls mycket att göra här borta, ingenting nästan så vad klagar jag för?
Jo, 7-10 sidor engelskauppsats är inte så roligt... om 20 minuter ska jag spela fotbollsmatch så senare har jag inte precis någon tid... Näh ush!
Annas rullade dagen på, har börjat träffa lite nya killkompisar ! Egentligen är de gamla killkompisar från första veckan typ, men nu har jag börjat ta upp kontackten med dem igen, samt lite nya!
Moe i mitt fotbollslag som jag e ganska bra kompis med nu hänger med dem och så, de e i min engelskaklass några av dem, lite kul!
Nä, Othello väntar! jag har skrivit två sidor exakt och har redan kommit igenom alla mia ideér på vad jag kan skriva.. så jag har 5 sidor frågentecken just nu som måste fyllas med engelska tankar, analyseringar och citat.

Dagens outft !
Vit skjorta ralph lauren, Svart V-ringad tröjja HM, Svart Hög kjol från M, Leggins från forever21 och Svart rosettdiadem från Forever21.. funkade tom i dresscoden! =)

LYCKA TILL TILL MIG PÅ FOTBOLLSMATCHEN! och med min uppsatss.. BLÄÄ
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0