Svenska Pannkakor!

Hej!
Har
fixat och bytt lösenord på mailen så den funkar nu!! Maila på!! =)

Onsdag, skolan började med brandalarm och fortsatte med trista lektioner, var på Lunch med nathalie och hennes klubb "best buddies" där man äter lunch med alla "special kids" lite då och då. De barnen med hjärnskador. Mycket givande att vara med dem måste jag säga, får inte sådan kontackt till dem i sverige men här i usa går de på samma skola!

Stenhård fotbollsträning i soligt och vaarmt väder, hur mkt luftfuktighet som hellst och ca. 28 grader, i December ! Jaja, jag klagar inte! det var bara vääldigt svettig träning om jag säger så.
Då jag kom hem åkte jag med stacy till Publix och köppte svenska-pannkaksingredienser innan jag åkte hem och stekte massa massa svenska pannkakor! Stod och stekte i säkert en timma och kollade på One Tree Hill samtidigt. Jag och Xander hade riktigt mysigt tillsammans =)
Familjen åt pannkakorna med mycket glädjerop och stor aptit tillsammans med vispgrädde och bär ! Gott!


JUMMY!!


Annars finns det inte så mycket annat i mitt huvud än beslutet om flyttningen eller byte av värdfamilj. Vad jag än väljer är jag en förlorare. Just nu har jag ingen skola att komma till och ingen familj att bo hos... Letar familj för fullt, samt väntar på svar från skolorna i Lakeland.  Jag förtränger det hela ganska mkt, försöker iaf.. orkar inte besluta något.. FYY ATT DE SKULLE BLI SÅ!!! BLÄÄÄÄ... men de löser la sig tillslut.

Nu ska min pannkaksfulla mage sova, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

GOTTTTT

2008-12-18 @ 05:32:29
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Ariella

Ariella här, läser din blogg lite då och då, såg nu att din famililj hade problem med ekonomin, hoppas allt löser sig och att det blir bra igen :), Lycka till! Puss&Kram

2008-12-18 @ 05:49:19
URL: http://ariellalovisa.blogspot.com
Postat av: Andrea's mamma

Nej, du är en vinnare! Flyttar du med vinner du många nya vänner, byter du värdfamilj vinner du en till familj! Din värdfamilj försvinner ju inte från jordens yta även om de flyttar!

2008-12-18 @ 09:26:03
Postat av: Pappa

Härligt att du gjorde ett pannkakskalas mitt upp i allt! Det är gott mod i dig min älskling. Hoppas på lite mer klarhet inom det närmaste.

2008-12-18 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0