SoccerteamSleepover - the best night !

Så stod jag där i guldpartysmink iklädd svart edhardy tshirt, pärlörhängen, skinjacka, stuprör redo för att bege mig till sleepovern. Ringde mercedes och frågade om vägbeskrivning samtidigt som jag slängde ur mig frågan:
"vad har ni alla på er?"
"En sovtshirt och fotbollsträningsbyxorna har jag, några har fotbollshortsen, hur så ?"
"Nene, jag bara undrade hur ni gör det här i florida liksom.. "

Snabbt ombyte, sminket fick vara kvar, snabbt på med I<3NY t-shirt och guldskimrande pjamasbyxor, för andra gången redo att åka!

Inte svårt att hitta, fotbollsspelande flickor på garageuppfarten med bergsprängare och pizza, chill. Kvällen startade ganska lungt med lite pizza, coockies, glass me färdiggrädde  o chokladsås i massor. Sen samlades vi alla and the party started! Bianca från England var musikansvarig, ingen hiphop/rap-dunk här inte, utan skön partymusik!! Detta fick min danssugna kropp att hoppa dansa sjunga skrika i mina pjamasbyxor och jag var inte ensam! Sjukt sköna tjejjer som nu har flera tusen internskämt och danser och sånger och kommer leva 10 tusen år längre av alla skratt!
Amerikanska tjejjer intryckta i ett rum är som stereotypen - skitsnack, tårar, catfights och dramaqueens. Men inte igår inte! Inga sura miner på någon! =)  Vi hade bara sjukt kul, dansade hela natten, lätt en av de bästa USA kvällarna ever om inte den bästa! Älskar mitt fotbollslag, så sköna, så glada och ah.. KUL!
Sleepoverpixx
      
1. Maggie, Hallie, Laura, Jag, Mercedes
2. Mercedes, Bianca
3. Moe, Jag, ursäkta svettigheten dansgolvet e inte å leka med
4. Moe, Shelby, Laura Hallie


Dagen efter en lång natt är alltid seg, har nu tittat på de tre första One Tree Hill avsnitten Sesong1. Inte för att jag har någonsomhellst tid, har massa brev att skriva, julklappar att fixa med och slå in samt en 7-10page essay att skriva om Othello, men orka...
Klockan är 23 där hemma i sweeden nu, Auroras party e igång. Nice. Hoppas det blir skitlyckat. Önskar jag kunde vara där..! Aja, det kan jag inte, får ta igen det då jag kommer hem om ett halvår, ingen ide att sitta här och sakna... Grattis Aurora.. =)

Puss,
Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0