Penut Butter Brownies!



Klockan är 22 och jag är inte hälften klar med min uppsatts, istället fick jag och Madi ideén att baka brownies! Fast madi kom till mig sjuukt besviken då vi inte hade någon färdig browniemix. Varpå jag utbrister, "let's make brownies from scratch!" Och där var projectet igång ! Penut butter browniesarna är nu i ugnen, och är inte riktigt lika vacker som denna här ovan, på bilden ovan är Pennut Butter Cupps som är min Favoritgodis här i Usa! Kan äta huuur många som hellst ! Choklad och innuti Penutbuttergrejjsimojs! JUMMY!

Hoppas brownisarna blir goda, så jag kan plugga på dess sockerkick resten av natten!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det dar var nog det mumsigaste jag nagonsin sett. Blev det goda? Peanutbutterbrownies later inte precis fel.. :) Jag vet inte hur jag ska leva utan reese's nar jag aker hem.

2008-12-12 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0