Önskelista Julen 2008!



ÖNSKELISTA JULEN 2008!
  • Extern hårddisk, så jag kan lägga ner alla mina bilder, nerladdade filmer, gossipavsnitt m.m. Jag önskar en lätthanterlig, enkel att ta med sig, men samtidigt med mycket minne!
  • Samskolekatalogen 08/09
  • Bilder, kollage, foton, tekningar, allt som kan pryda mitt amerikanska rumms väggar och hyllor!! Det är alltid rolgigt att ha lite av er där hemma på väggen ! eller något ni fixat med/köppt  =) (jag kan rama in det själv!)
  • Assesoarer, gillar armband, örhängen, långa halsband, diadem eller andra hårassesoarer och bälten!

 <--- Lite Fina assesoarer från Juicy & forever21


  • Surt godis!! Surisar är sjukt uppsattat! Många bäckar små kan leda till en saftig godispåse som är mycket uppskattad!
  • Strumpor som slutar vid ankeln, låga strumpor med andra ord!
  • Kläder är alltid roligt, Längre tröjjor och t-shirtklänningar jag kan gå med jeans, leggins eller barbent under är väldigt praktiskt och snyggt både kyrligare floridaväder (innomhus me all aircondition) och utomhus i all Sol! Alltid roligt med kläder från svenska affärer som ingen sett tidigare här, och alltid roligt med klädesplagg från folk i present ! =)
  • Fottosaker! Jag ska köpa systekamera på jul-rean inklusive lins, minneskort och väska, jag har photoshop och använder det mycket men andra roliga fottosaker är roligt och uppskattat!
  • En snöboll! =D Den som lyckas med denna blir jag mycket impad av ! en snöboll i äkta snö ! =)
  • Premeneration på svensk tidning. Lina har fått från sin moster premeneration på veckorevyn som hon får skickat till sig med brev varje månad. Väldigt mysigt att få svensk tidning plus brev en gång i månaden!

*      ALLA SENTIMENTALA TING SOM FÅR MIG ATT BLI PÅMIND AV ER!! Det betyder brev och andra personliga skrivna/sjungna/fotade/gjorda/köppta saker mer än någonsin! att ha något från någon där hemma är verkligen jättemysigt! Så mycket sentimentalitet uppskattas iår!
*      Pengar är också väldigt uppskattat som alltid! jag vill köpa mig en Systemkamera (från sparpengarna) på Jul-rean jag vill dessutom besöka Texas och Lina någon gång under året och allt kostar ju slantar så det är sjukt uppskattat!! Det ända tråkiga med det är att det inte är någon som  hellst sentimentalitet över detta.. Men ja, stålar är ändå alltid väldigt uppskattat ! =D hah. Om jag är fräck så är ett sentimentalt brev med slantar mycket uppskattat! ;)


Massa Pussar&kramar
Gabriella

Ps. Hoppas listan kan hjälpa ! vill du ha min adress hit så skicka en kommentar med mailadress så skickar jag den om du inte redan har den förstås =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0