Merry Chrismas everybody!

Julaftonsmorgon!
Vaknar av att Xander ruskar om mig och säger att jag ska skynda ner till vardagsrummet för hela familjen är äntligen vaken. Skyndar ner i pjamas och med toffsen på sned till en kanelbullekaka köpt på publix till frukost och massa paket under granen!
I min familj så väntar vi med julklappsöppning till kvällningen men så är det inte här, paketöppningen startades innan jag äns han sätta mig ner i soffan med min kanelbullebit. Mina presenter till familjen blev uppskattade vilket var härligt! Själv fick jag jättemycket fint från Fam. Elliott, en pink långärmad piké, juicyt-shirt, pinkpennfack, pinkflipflops, 2 par pinktrosor, svenska pepparkakor och singoalla, finare brevpapper, edhardyt-shirt och mycker mera små saker! Fick dessutom en extern hårdisk av dem !! Blev helt överväldigad (då jag vet hur mkt de kostar!!) skrek till och tackade och blev jättejätteglad!
Då jag senare öppnar pappas paket och hittar slantar, tidningar, godis och en ytterligare extern hårdisk blev jag jätteglad igen! så nu antar jag att jag har två! haha Inte så dumt visserligen för då kan jag ha en jag använder och en jag har som "säkerhet" med alla mina bilder=)
Fick också en premineration på Cosmopolitan av syster min och Felix !  med fint omslag !=) Ska visa bilder på allt senare!!
Nu ska jag gå ner och fixa mig och snart kommer massa gäster och vi ska äta julmat!

Merry Christmas!
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en supermysig början på dagen :)

2008-12-26 @ 04:08:18
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0