In School, skit i korkonsert langa fotbollsmatch!!

Sitter i skolans bibliotek, jag har lunch och gick hit med Nathalie for hon skulle skriva ut naganting..!
Har redan dubbla planer for nasta helg, pa dagen ar det tydligen nagan festival med lucia och andra europeiska grejjer! Sen pa kvallen skulle ashley ha ngt litet mini partay igen vilket nog blir mysigt! Idag efter skolan har jag genrep infor kor-julkonsert imorgon. Fast det mest otroliga ar att min korlarare kom fram till mig idag och sa att jag kan valja imorgon, fotbollsmatchen eller konserten!? jag har kampat for att fa ga till fotbollsmatchen lange nu men korkonserten ar en stor del av mitt betyg jag ite far missa har han alltid sagt... Sa vad har nu hant ? helt plotsligt far jag valja! ?!?
Min Coach, Mr. Kuzma hade tydligen skickat ett argt mail till min larare och sagt till att han tyckte det var fel att inte ha informerat honom om att jag inte kan vara med pa matchen, och att jag ar en viktig spelare till hans lag till matchen imorgon. Min larare hade tankt over saken och jag ska istallet skriva en uppsatts till honom som make up till mitt korbetyg!
Kul att min fotbolltranare vill ha med mig och fightar med andra larare for det, och harligt att min korlarare tog ett bra beslut! Jag ska vara med pa genrepet idag, men inte pa konserten imorgon for da spelar jag fotbollsmatch!! distriktmatch, viktigt ! Sa jag ar glad ! Fotboll ar kul! framforallt kul med laget sedan Sleepovern, bara vantar pa eftersnacket!! mah! =)

Nu ska jag ga och ata nagon torr pizza eller nagot.. blaa

PUSSS!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Heej ! du har en väldigt interessant blogg ! :)

har också en liten fråga ; kostade de något extra att välja vilken stat man skulle åka till ?

kom på en snabb till fråga ;

vet du någon som sökt stipendi som har några bra tips på stipendier ? :)

pusssssen !

2008-12-08 @ 17:50:46
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0