Hejdå Celebration

Låg och vred och vände i sängen hela natten i feber... vaknade klockan 8 och kände mig lite bättre så familjen drog med mig på 1 timma bibelclas och sedan 1 timma gudstjänst. Förstår inte riktigt varför vi går, Stacy är uttråkad, Brent sover och barnen bara klagar.. själv är jag inte precis road heller framförallt inte som sjuk. Vi var klara klockan 12 och åt på Panera Bread innan vi åkte till nya huset för att packa upp lite lådor och nu klockan 5 är vi hemma igen.
Imorgon kommer flyttgubbarna och ska flytta möblerna vilket innebär att detta är min sista dag i Celebration.
Sista dagen i huset, sista dagen i mitt rum, i min säng.. Jag är jätteledsen över det.
De senaste dagarna har jag bara varit med familjen och packat och min mobil har inte haft några pengar på den så ja har inte kunnat ta emot varken samtal eller sms från vänner.. kanske bra så jag inte tänker på dem då jag ändå flyttar ifrån dem imorgon. Fan för den här jävla flytten. Fan för min jävla feber. Fan för att jag trivts så jävla bra här! känns bara helt hopplöst, inget kommer någonsin kunna bli bra i Lakeland.. Känns liksom som om jag bara ska vara där i en månad och sen åka hem, men så är det inte ! jag ska spendera ett halvårs tid i Lakeland, ja kommer vara där lika länge som jag varit här så jag kan inte bara deppa. Tur att huset är fint iaf.. och tur att Amanda kommer i Februari.
Nu måste jag packa min sista resäska och sista lådorna så bara min säng och min byrå är kvar i detta rummet... Detta rummet och denna sängen jag låg i den 12 Agusti då jag kom hit och grät och skrev på min blogg.. denna säng jag legat i de senaste 5 månaderna som varit en så bra tid.
Hejdå Celebration



Kommentarer
Postat av: Lina

Funkar inte din mobil? är det därför du inte svarar på sms? vill gärna prata med dej..

2008-12-29 @ 01:51:39
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0