Grattis Mormor

Hemma efter en helt vanlig skoldag. Jag kommer inte kunna bo hos model-katie vilket var lite synd.. annars har jag inga uppdateringar kring familjebyte! Just nu lutar jag åt att flytta med familjen.. men har ytterligare lite tid på mig att besluta mig!

Annars ligger jag på sängen, har fotbollsmatch och ska mötas om två timmar, hemmaplan. Det ska bli kul! Ska försöka få vilat lite med One Tree Hill innan dess hade jag tänkt, och smaska på Xanders nybakta Jordnötssmörskakor! Jummy!Ringde mormor idag och gratulerade henne på födelsedagen vilket var jättemysigt faktiskt =) Känndes mycket bra! Ringde via skype till en hemtelefon och det verkade inte så dyrt ! tack syster för tipps och kontolåning!
Måste fixa med egna slantar till detdär, verkade super! Grattis mormor!

Gjort Varit i skolan.
Planer One Tree Hill och fotbollshemmamatch med CHS the Storm!
Äter  Jordnötssmörskakor
Dricker  Mjölk
Lyssnar Bakrundsmusik one tre hill
Ser på - One tree hill
Bästa - Julen närmar sig och det ska bli mysigt faktiskt.. skönt med jullov med.
Sämsta - Läs mina två föredetta inlägg så fattar ni själva... ush.
Väder  - Hög luftfuktighet som gör att temperaturen stiger ! 28 grader och strålande solsken!
Outfit - FlipFlops A&F, stuprörsjeans forever21, Pik'e från Hollister och Blå tröjja över från Abercrombie&Fitch, Pärlörhängen från NY och armband från S

Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0