Godnattsnabb!


Amanda kommer i Februari vilket firas med en bild från i sommras på mig och Mimmi! jag saknar denna lilla busflicka.. hon kommer vara en stoor tjej då jag kommer hem!

Gjort: Skola, Subway, Häng hos Bianca, Fotbollsmatch (vinnst 2-0)
Humör: Bra!
Planer: Matteläxa sedan soova
Ser på: Sängen
Lyssnar på: Datorfläkten
Läser: Novembernumret Solo
Dricker: 
Äter: Tandkräm?
Bästa: Ska sova snart, Helg snart, Amanda kommer, Fotbollssleepover imorgon!
Sämsta: Jag kommer inte sova mkt inatt... och har matteläxa
Väder: Fint! Det var tom. varmt då vi hade fotbollsmatchen, strålande sol!
Outfit: Pjamasbyxor CalvinClein (mammas gamla lila mysiga!) och sovlinne från HM

Det blir inte mer än så, klockan är elva, jag kom precis hem och jag måste SOVA!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0