Godnatt Rummet klockan 01:00

Klockan är 1 på natten och jag kan inte sova.. Trodde sista nattten i min säng i detta rummet skulle vara natten före jag åkte hem till sverige, men icke.. Sista natten här spenderas den 29December före vi imorgon flyttar allt till Lakeland.
Rummet är helt tomt, har inte sagt hejdå till en enda kompis, har stängt av min mobil so jag ändå inte har några pengar på och bara ignorerat allt typ,.. koncentrerat mig på familjen och flytten istället. Får säga hejdå sedan nån gång...
Nu inatt koncentrerar jag mig på att säga hejdå till mitt rum och tack för 5 månader av ett superbra utbytesstudenthalvår!
Vi får se hur resterande halvan blir ...

Ska upp om 6 timmar och hjälpa flyttgubbarna.. är sjuk också, måste sova.. fast natten blir nog sömnlös.
Godnatt
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Extrapappan

Hej Gumman!



Hu va sorgligt allt låter..... men kom ihåg att saker och ting har en viss benägenhet att ordna sig till det bästa. Dessutom har du valt att flytta med en familj som du trivs i så grunden har du. Resten fixar du galant! Du har ju vanan inne från augusti!



<3<3



Jonas

2008-12-29 @ 21:00:34
Postat av: Amanda

Hallå där gumman!

Låter jättejobbigt allt med flytten. Jag har fölöjt dig det senaste halvåret och du har verkat ha det så bra. Tråkigt att ni är tvugna att flytta. Men du kommer klara det så bra ska du veta. För du är gabbie och du är så grym!!

Kommer gå kanonbra ska du se!

Hoppas allt i övrigt är bra med dig, bortsett från flytten och sjukdomen.

Här i Skövde är allt bra med, på fredag sätter jag mig på tåget till stockholm. Ska hälsa på folket där några dagar och bo hops limpan. Ska bli roligt att träffa dem, det blir ju inte så ofta.

Önskar vi ska ha en bigreunion sen när ni kommer hem.

Ha det nu bra och tänk positivt, för det klarar du!

Gott nytt år på dig!

Massa pussar och kramar / Mandy från sskööövde

2008-12-31 @ 09:29:29
URL: http://wanghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0