God Julaftonsmorgon!

God Julaftonsmorgon!

Här i Usa är detta en vanlig dag klockan är halv nio på morgonen och jag vaknar av mamma som ringer och önskar God Jul och frågar om jag är säker på att jag vill skypa med dem senare vilket jag är. Känner inte så mycket hemläntan trots lite jobbigare tider här och känner att jag vill prata med familj på självaste julafton! Själv är jag laddad inför imorgon (då vi firar jul här i usa) och hoppas på att postjultomten fyller brevlådan idag så jag kan få lite svenne-paket!
Nu ska jag kolla lite OneTreeHill och sedan försöka ladda ner KalleAnka, undrar om man kan se de på www.svt.se ?
Klockan är halv tre där hemma så KalleAnka&co. börjar om en halvtimma så jag får vänta lite ...!
Idag är det bara Carola - Jul i Bethlehem som gäller!!

Jag önskar alla en riktigt God Jul med massa good svensk julmat! (vörtbröd med cheddarost, jummy!!)
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

Goooood jul ! :) Jag har som sagt inte skickat ditt paket än.. :/ men försenat är bättre än inget ! Om du löser Kalle på nåt sätt - smsa mej tack !! PUSS!

2008-12-24 @ 17:41:04
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Johanna

God Jul på dig med!

2008-12-24 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0