Fotboll! - Harmony

FOTBOLL!
Hemma från fotbollsmatch mot Harmony, vi förlorade med 2-1, men de va 1-0 till oss i halvlek och vi spelade bra. Jag var sjukt koncentrerad under hela matchen och la in hela kroppen
- Skott i ansiktet
- Skott mellan låren.. sådär så de svider till sjukt på insidan av båda låren, aoo
- Täckte skott o putta bort bollen vilket innebar att hon sparkade rakt på foten, gå av, svullen fot.
Men vafan vem tar skiten !? ut på planen igen, spela spela spela ! Jag har verkligen börjat tycka fotbollen är jätterolig! Laget är underbart, Cocherna är jättehärliga, Sporten är utan tvekan rolig och jag bara tycker om hela grejjen! Handbollsgabriella is back fast denna gången me fötterna, haah =)
Inte för att jag är duktig, men jag tycker verkligen att det är roligt iaf !=)


1. Jag & Coach Kuzma
2. Vår fotbollsplan JV spelar
3. Ett gäng av tejjjerna!
4. Virginia (spelar ej längre vet inte vart hon tog vägen?) Bianca skönaste tjejjen, och Gaby min kompiiis!


Coach Kuzma kommer fixa så jag kan spela fotboll tills sesongen är slut i slutet av Januari , det hoppas jag iaf.. känner på mig det! Det hade kännts väldigr bra !! Vi ska ha Lag-partay den 4e med tränarna och allt som ska bli kul! Funderar på att göra ett roligt foto-bildspel av fotbollsesongen! tror de vore uppskattat! Ska se till att ta me kameran imorgon på Match och Lördag på träning osv..!

Imorgon är det  Multicultural Festival på skolan, lite av en skolavslutning. Då jag är med i kören ska vi uppträda 3ggr under dagen, och jag har lagat svenska pannkakor för amerikanarna att smaska på!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0