Flyttkartonger o deppighet

Ligger i min säng i Celebration i ett helt tomt rum, bara lite tomma möbler kvar... resten packades ner i kartoner och flyttats till Lakeland idag. Hela huset består av lite möbler och flyttkartonger.. känns tomt.
Ryggverk, ont i benen och huvudverk har jag också efter att ha burit, burit, fixat, packat och burit idag. Det är ju så det är när man flyttar..!
Mitt rum i Lakeland kommer vara lite som ett "barn-vardagsrum" då det är det största rummet, jag kommer ha stora tvn och soffan osv därinne. Chill, jovvist men samtidigt segt. Alla barnens spel och filmer och allt ska in i mina kontorshyllor ( då rummet varit ett kontor innan) så jag har nästan ingen plats till mina grejjer och det blir liksom inte "mitt rum" på samma sätt...  Badrum delar jag med Xander och det är liksom de "allmänna badrumet" till alla gäster och sånt med, så där kan ja inte heller lägga grejjor... Har inte heller någon gaderob utan får ha kläder i kontors-luckorna. Det kommer nog att bli bra. Fast ingenting är ju Celebration....
I övrigt är huset fint, ligger på en ganska fin gata långt bort från all civilisation dock... kan inte precis ta en cykeltur till publix, planet smothie eller on the run längre. Men Men! färdigklagad! Jag har en bra värdfamilj iaf.. =)

Gjort: Flyttat
Humör: Trött och lite ledset
Planer: Läsa Cosmopolitan med mig på sen sova
Ser på: Doftljusen från Ikea jag köppte som lyser på mitt natduksbord
Lyssnar på: Carola - en stjärna lyser så klart
Läser: Cosmopolitan
Dricker: 
Äter: Åt precis taco på Moe's
Bästa:  ?
Sämsta: Har ont i hela kroppen
Väder: Strålande solsken och 20 grader
Outfit: Pjamas från Calvin Clein

Fortsätter flytten imorgon
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lina

:(

2008-12-27 @ 19:22:28
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0