Ett Halvår To Go!! Gratis Aurora!

Shoho!
Så super sjukt skönt som socker saftas sugna Gabriella på Fredag och äntligen har Fredagen och helgen anlänt!
Idag är det den 5e December och om ca ett halvår, den 5e Juni så är mitt utbytesstudentår slut och jag åker hem, men jag har 6 månader, 24 veckor, 168 dagar, 4032 timmar, 241920 minuter, 14515200 sekunder to go!

Skoldagen var kort tro det eller ej, då jag kom hem tog jag en 40 minuters promena med Moccachino (hunden!) som blivit riktigt stor! Jag kände mig som en äkta hundägare, träffade på två tutande bilar med kompisar, pensionärspar som ville klappa, och jag stannade vid parken och släppte henne lös och sprang och lekte med henne lite! sådär härligt som man bara gör i filmer!
Det ända som inte var så härligt var Moccachinos dräggel som bara hängde över alla hennes dubbelhakor.. euw! Men jag gillar henne ändå =) Känner att jag kommer sakna denna lilla hund då hon inte finns mer, trots alla ärr av rivmärken jag har på hela låren... eller inte.

Ikväll är det Fotbolllslags Sleepover som gäller! Mercedes house, alla flickor på plats, partay och sleepover hoppas vi på! Ska bli mysigt och roligt!

Får försöka se detta som mitt partaj istället för AURORAS 18ÅRS PARTAJ!! som kommer bli så sjuukt roligt , men jag kommer inte vara där. Känns fel. Självklart ska jag vara med och fira Auroras födelsedag, vi har pratat om att hon ska fylla 18 sedan 7an! vi har varit kompisar i åratal och så kan jag inte ens komma på hennes 18årskalas! Fyy... Det kommer vara massa folk och party och jag hoppas det blir SUPER! =D Grattis Aurora ( i förskott lite, din svenska födelsedag börjar om 1h och 15 min!) 18 ÅR!!! Galet va tiden går ! haha =D

GRATTIS MIN BÄSTIS! <3

Nu ska jag ladda upp ett NY album på facebook sedan fixa iordning mig för sleepovern, undra vad jag ska hapå mig  ? Fotbollsmyskläder kommer de flesta nog komma i suck... Jag vill använda mina höga klackar och partykläder !?
PUSS


Kommentarer
Postat av: auii

AHHHH :D hahaha herrgöööd va vi är SNYGGAAA! älska den på stranden. BABEWATCH! eller snarare horseface på mig omg haha men whatever! tack så mkt för bday wishes gabbii:D de va verkligen sjukt skumt att inte ha dig på festen:(! jag saknade dig.. det gör jag nu med. men FYFAN va jag längtar till jullovet för SÅ KOMMER VI SES! AMAGAAAD VA JA E EXCITE!! IIIH! hoppas du mår bra honey! Pusspussspusspuss på dig <3!

2008-12-08 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0