Disney





DISNEY
23e December och Gaby hade biljetter till Disney!! Vi var i Epcot, Hollywod Studios & Magic Kingdom och vi hade jättekul!
Det var Gaby  jag och hennes två killkompisar som var störtsköna, blev lite dubbeldejt då hon och en av killarna är lite på G, men de var bara roligt haha! Min pojke vore han som är uppe på bilden till höger, ja dissa honom visserligen direkt men han va störtskön så vi hade roligt som kompisar så de va kul!
Disney var galet! Välstädat, alla gick omkring i kostymer och det fanns atraktioner som var asballa! Åkte massa roller coasters som var innomhus i mörker, aerosmith riden var min favvis eller kanske rymdfarkostgrejjen! KUL!
Vi var också inne i två olika sagoslott, en med film-tema, en med "upptäck världen"-tema och det var levande skådespelare och massa grejjer däri! hur coolt som hellst! stora salar med dekorationer och dansande disneyfigurer.
Monsters Inc. Laugh-show var också hur kul som hellst då de gjorde roligt av folk i publiken helatiden haha!

Dagens Outfit: Vita converse, Jeans från Vickan DG, blåvitrandig tröjja från Ralph lauren.
Dagens mat: * Frukost - honeynutflingor med mjölk och en banan
* Lunch - Dobble cheesburger me pommes majonäs och ketchup med Sprite
*Snack - Godis och en frusen banan doppad i choklad med nötter
*Middag - McDonalds Chrispy Chicken wrap och pommes med Vatten
* Kvällsmat - Upptinad minipizza från frysen
Så här farligt i matväg brukar det faktiskt inte vara... men jag blir lite orolig för jag blir inte ens äcklad då jag stoppar i mig av vad jag stoppat i mig idag..

Nu är klockan 01 på natten och jag ska sova!
Imorgon är det JULAFTON! Sen i övermorgon CHRISTMAS!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0