Lite deppiga apelsiner

Vaknade upp i morse jättetrött efter lång resdag igår, kämpade mig upp från sängen och på med fotbollskläderna som man har i skolan dagen då det är fotbolltmatch..skola igen,suck!
Klarade av skoldagen hyffsat smärtfritt, det var roligt att träffa alla igen och jag kände mig saknad faktiskt, många undrade vart jag var igår m.m.
Efter skolan bestämde jag mig för att gå hem hurtig som jag är ! ( Då en annan svenne förlorat hela 7kg där hemma så kände jag att gå hem faktiskt kunde behövas utöver all amerikansk pizza och majonäs!)
Jag gick och Estell min franska kompis cyklade och på vägen hem gick vi förbi Apelsinträd!  ar aldrig sett dem där tidigare men det växte stora fina apelsiner, jag plockade några så de ligger här och mognar nu. Försökte äta en också fast den var aldeles för sur! lite omogen än så länge.. =)

Gjort: Gått hem från skolan
Humör: Sådär
Planer: "middag med fotbolslaget" och fotbollsmatch
Ser på: Mobiltelefonen
Lyssnar på: Forgive  me - leona lewis
Läser: ..
Dricker:  Vatten
Äter: Sura apelsiner
Bästa: Skolan e slut
Sämsta: Matteläxa och ingen tid för något..
Väder: Inte vintrigt alls... jag önskar jag kunde säga mörkt och grått som vickan, men nepp ..det är ca. 18 grader och sol.
Outfit: Myskläder! I<3NY t-shirt från New York och "little miss bad" tunna mysisbyxor från fiorucci

Julen närmar sig med stormsteg och jag har fått frågemål om min önskelista för iår! denna ska jag snabbt fundera ihop och skriver upp på bloggen imorgon! =) Nu ska jag sova lite före matchen.. och matte.. blä.

Gabriella


Juicy barbies of corse! vad kan man inte hitta i städernas stad NY ?

Kommentarer
Postat av: Juicy Johanna

Åh dom Barbie-dockorna är ju så hysteriskt söta, helt galet! Vil typ ha en sån ;) Har aldrig någonsin gillat Barbies men nu börjar jag typ haha

2008-12-03 @ 17:34:59
Postat av: Pappa

Hej gumman,



det var kanske inte det gladaste inlägget du har gjort på bloggen, men vet du vad, alla människor har bra och dåliga dagar och allt blir inte som förväntat. Jag lider med dig när vardagen känns kass men efter solsken...... du är ändå BÄST, höj blicken och se framtiden som en utmaning och en erfarenhet. Vi här hemma finns alltid kvar, och snarare än du tror är du iblan oss. STORA BAMSEKRAMAR FRÅN PAPPA!!!

2008-12-03 @ 19:11:27
Postat av: C

Jag har det kallt har i Arkansas och skulle mer an garna vilja ha lite varme. Vi fick faktiskt lite sno i sondags ocksa men det forsvann fort :( Morkt ute ar det iallafall.

2008-12-03 @ 23:30:55
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0