Dan före (dan före) dopparedan!

Godmorgon!
Jag har bestämt mig! jag flyttar med familjen! ska försöka få lov att gå kvar i Celebration High School i två veckor nu så semestern tar slut och jag kan bli klar med fotbollssesongen med sedan flyttar jag till Lakeland. Detta är jättejättesegt och tråkigt men just nu är jag bara glad över att jag bestämt mig..!

Igår var jag och shoppade massa julklappar med Gaby och idag bjöd hon med mig till Disney, Gaby, Jag o två grabbar ska dit så det blir kuul ! har ju aldrig varit där trots att jag ser fyverkerierna varje kväll från mitt hus här .

Köppte också fiiin RalphLauren skjorta igår som jag ska lägga upp bilder på snarast!
Nu måste jag skynda in i duschen och sedan dra iväg till musse, mimmi, sjöjungfrun och hitta nemo!
PUSS

Ps. Vilken dag är egentligen julafton? svenska julafton 24e eller Amerikanska 25e?
Förvirringarna löses genom att Julafton är 24e och Christmas är 25e... fast jag är fortfarande förvirrad!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah julafton är den 24 här med (christmas eve), bara de att de firar jul på christmas day (juldagen, dagen efter julafton hemma med.. före annandagen) i stället för den 24e. fråga mej inte varför vi gör olika (antagligen för att tomten ska hinna komma till alla), men det är så det är.. Låter jag inte väldigt smart och kunnig? :D

Puss<3

2008-12-23 @ 16:29:51
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lina

SKÖNT att du har bestämt dej förresten haha, glömde helt bort det i min vishet.. ringas vid sen?

:)

2008-12-23 @ 16:30:25
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: petra

Puss på dig gumman!

Vi tänker på dig!

Lundbergs "din xtra familj :)"

2008-12-23 @ 18:05:48
Postat av: Karin

Jag ar fortfarande forvirrad,... har oppnas det presenter pa bade den 24:e och 25:e .. jag har forsokt hora mig for angaende detta och fragat varfor dem har tva dagars jul... alla kollar bara pa mig som om jag vore den storsta idioten i varlden och sager : Santa kommer natten mellan den 24 och 25:e ... vad ar det du inte forstar? Vad jag inte forstar ar varfor dem oppnar presenterna innan tomten kommer... Forvirrande!!

2008-12-24 @ 02:13:50
URL: http://karinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0