Black&White inredning!


      

Som ni alla ser har min kreativa sida lyst idag!
Första bilden är min största vägg som var helt tom innan, nu är det ett stort kollage med massa bilder på allt möjligt ( koppat från mitt Black&White album på facebook! ) plus att jag satte upp urklipp från A&F påsar där över! Lovely, nu har jag lite nice guy models att titta på före jag somnar! haha
Andra bilden är min badrumsvägg (också tom innan) där jag satte upp bilder från en gammal almenacka jag fick från Rebecca på min födelsedag några år sedan. Jag tycker verkligen de bilderna är skitfina och det känns mycket roligare att ha de på väggarna än liggande skräpandes ! =)
Vad tycks?

För övrigt ha jag bara photoshopat, klippt, klistrat, kollat GG, ätit american pannkakes, Julpyntat ( vi pyntade granen och lyssnade på amerikansk julmusik, ibland kände jag igen någon gammal elvislåt och kände lite extra julstämning!) och städat mitt rum! Allt utom att skriva min 7-10 page essay... men de får bli ngn annan gång!

Nu är det one tree hill!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiiiint :) Gillar verkligen det nya albumet med !

2008-12-08 @ 05:44:13
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ha, vad fina de gamla modebilderna blev, roligt!



Har fixat din julklapp nu... men jag säger inte vad det är... hihi! Hoppas på att få iväg paketet i veckan så att det kommer fram i tid. Hoppas hoppas!



Puss och Kram!

2008-12-08 @ 15:14:37
Postat av: Amanda

super gullit! och jag kommer att få se det på riktigt om 60 dagar!!!!!!!!!

2008-12-08 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0