10 Saker



1. Komma ivag och kopa samt skicka ivag alla Julklappar!
2. Baka svenska lussebullar
3. Aka till Ikea och kopa julmust
4. Kopa systemkamera pa rean!
5. Uppleva en amerikansk jul pa basta satt utan att sakna sverigejulen
6. Klippa mig!
7. Skriva langa brev till alla jag bryr mig om och skicka, samt saga hur mkt jag uppskattar allt fam. Elliott gor for mig!
8. Se till att traffa Aurora och Anton!!! planera!
9. Vara riktigt nojd med migsjalv och att jag klarat detta fram till jul som var mitt storsta delmal under aret
10. Ingenting, bara slappa och leva och njuta av lovet, se one tree hill, kolla tv, ta promenader, dricka starbucks, ta det lugnt, baka, lasa, sova.. Njuta!

Ar i skolans bibliotek for att skriva ut en grejj, maste nu skynda till cafeterian och ata ngt.. typ nachos eller chickenburger. Salladen e sa sjukt torr, och brun. SUCK

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Petra Linis mamma

Heja dig!

Låter som du har det gott!

Njut av den amerikanska julen...

Du har varit toppen duktig får jag säga.

Nu e ni snart hemma så vi kan åka till Trysil nästa år.Tiden går ok fort ändå! :)

Vi saknar dig gumman!

Pusspuss

2008-12-12 @ 18:13:29
Postat av: Rebecca

Jag tycker också att du är grymt duktig som lever där borta! Berättade om dig och vad du gör nu samt om dina två språkresor tidigare för min kompis Owen, han tyckte du verkade ascool och självständig (sedan visade jag bilder på dig och då föreslog han att vi skulle dra till Florida över julen...)



Fattar att det känns lite urrigt med amerikansk jul, men vi kiommer ju ha dig med på middagen i Sthlm via skype! Inte riktigt samma sak men ändå.



Ok, måste fortsätta jobba nu. Älskar dig sis!

2008-12-13 @ 11:42:16
Postat av: Lina

haha kul att jag behöver göra precis samma saker förutom nr 2 (redan gjort :) ), kanske nr 4 (funderar på om jag vill ha en ändå..) och nr 8 ( :( )

Puss !

2008-12-14 @ 20:10:16
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-14 @ 20:16:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0