Bildinlägg!



Då jag skaffat ny kamera så kommer de senaste dygnet i bilder!
Pappa Brent och Mamma Stacy redo för middag medans jag ska passa barnen!

j
Jag och Brent! (med hans alltid väldigt amerikanska fotto-leende !  I love it! )


Syster Madi, Extrasyster Hallie, Bror Xander, Jag på Starbucks! älskar att passa barn!


Jag och Madi på något torn mitt i stan ! :P


En Bit av min arkitektiskt galna Disneystad! de va dock regnig, fay var i farter!

      
Vi åt såklart Pizza !            Amerikanskamonopol med NY Avenue!


Xandeer!



Idag då jag vaknade, blev väkt av Stacy trode jag såklart söndagmorgon att vi skulle till kyrkan, men nej! jag blev överaskad ! istället åkte vi till Coco Beach och Surfade!! Tropiska stormen bidrog dock med Enoorma vågor så de va hur svårt som hellst, men kul! hah :P Vi hade en härlig dag på stranden !


Jag och Madi på stranden !


Min första surfupplevelse var alltså helt galen med alla stora jättevågor ! men sjukt kul, de ska vi göra igen! =D
På vägen hem var det McDonalds och nu sitter jag och Madi med var sin dator och myser!
Fick solat bort lie av min badräktsbränna med, och massa kommentarer av folk på cam att jag är brun - kul!
Har fatiskt fått lite färg nu på senaste ! =D

En lyckad söndag med andra ord! och imorgon är vi lediga i skolan, ska dock göra massa läxor men ändå! får se var vi hittar på, tar med mig kameran ! ;)

Glöm inte att kommentera! blir så sjukt mycket roligare att blogga när man vet att ni läser och tycker saker, små kommentarer är sjukt uppskattade ! =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Va snälla de ser ut ! Är du vaken fortfarande? Snacket gick superbra, det var inget tal om saken :) Vågar inte ringa ifall du sover.. slänger iväg ett sms !

pusse <3

2008-09-01 @ 05:21:10
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Julle

ååh kul med bilder! xander e ju den sötgoaste man sett! hälsa honom det! brent har the perfect smile. :D

2008-09-01 @ 21:02:25
Postat av: Johanna

Jag vill ju också surfa!! :) underbar bild på dig på stranden förresten!

Jättekul att du har börjat lägga upp bilder, då blir det lättare att förstå hur gott du har det och bli mer sotis hihi! ;) pusspuss

2008-09-01 @ 22:05:53
Postat av: Joanna

Halloj Gabriella,



Shit vad det ser härligt ut på alla bilder!!! Kan du inte ta fler bilder på den galet strukturerade staden? Man blir så nyfiken!



Tack för ditt brev, jag fick det igår. Hade lite svårigheter att få ut det ur kuvertet eftersom klubban (tack!) hade gått i tusen bitar och kletat sig fast.... Jag har skrivit ett svar, skall bara fixa frimärken och posta.



kramar

2008-09-02 @ 12:31:21
Postat av: Anton Karlsson

Hi Gabbie :)

Wow den bilden med dig och surfbrädan!! tummenupp säger jag! Så det var första gången ni var och surfade? Allt ser så bra ut!

2008-09-06 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0