Mitt rum!

Heey!
Jag är trött. 3h träning är värre än man tror, och simma är jobbigt! känner mig dock väldigt hälsosam idag, ätit bra och tränat samt varit ute med hundarna 3ggr på promenad!

Lärarna här ger en läxor från idag tills imorgon, så jag har tydligen två stycken Quises imorgon, och kemi på engelska e sjukt svårt ! ska försöka fixa bort den lektionen..! Ush!

Här kommer lite pics från mitt rum!


Mitt rum och min säng, inte fullt lika kalt längre, och mindre städat!


Min gaderob med de fina pyntet haha :P


Min anslagstavla med fina bilderna med hemma på! ska fyllas på så fort jag får tid !=)


Min a välkommsskyltar med ballonger rosor och nalle och grejjer ! =)


Mitt badrum!

Nu måste jag sova ! dubbla test och träningar imorgon kräver en god natts sömn.. jag ska dock upp om 7 timmar exakt så ja sove väll 6.. måste bättra mig!

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Jessica www.jesli.se

Jag vill se större bilder!! :)



Tycker det är tufft att du har gått med simlaget! Lycka till med plugget och allt!



kram Jessica

2008-08-27 @ 18:43:02
URL: http://www.jesli.se
Postat av: Lina

Det ser verkligen jättefint ut :)

2008-08-28 @ 14:10:07
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0