Svenska tandläkare...!

Igårnatt klockan 5 ringde min svenska tandläkare.. hon hade bokat in en tid till mig. Ringa och väcka mig med sånna ovesäntligheter !? Klockan 5 på natten ! huh, jag sa att jag var i USA och att jag ringer henne i Juni. Lyckat !

Skoldagen - Dagen var händelselös, upp, skolan där det inte hände så mycket.. lärde känna två till personer på min sista lektion team sports, en tjejj o en kille verkade schyssta ! Bestämde mig även för att jag ska försöka komma med i Simmlaget ! de tränar två timmar varje dag efter skolan (sjukt bra!) och simma är nice, så ska ta tag i det imorgon!

Maten - Åt en kycklinghandburgare med pommes frites till lunch i cafeterian idag, onyttigt som få! vad ska man äta !? det finns inget nyttigt alternativ!? får börja ta med mat eller något.. ta med morötter!
Åt världens mest amerikanska nattmat idag, Rostad macka med Jordnötssmör och Jordgubssylt ! MUMS!


Lina är häär !!! Hon är i Amerika! wehaa! fick ett sms om att vi nu befinner oss i samma land! ska försöka ringa henne imorgon! ska ringa ludde imorgon med! Lite svenska röster på telefon blir roligt, via amerikanska telefonnätet !

Nu är det natten och klockan ringer om 6h och 30 minuter, men förs lite gossip girl!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jess www.jesli.se

Hej Gabriella!!

Jag följer din blogg varje dag - och avis? JAAAAA :)

Jag hoppas du har det helt underbart där borta och jag ser fram emot att höra om dina äventyr!!



Tack för kommentaren på min blogg förresten-jag har blivit nöjd med layoute nu :) Men nu har jag desto mindre att skriva om-ser fram emot att dansen börjar om lite mer än en vecka!! då ska du få allt skvaller från lázárs ;)



kram

2008-08-22 @ 07:21:47
URL: http://www.jesli.se
Postat av: Stina

Men Gabbi då blir ju min och Joacim present perfekt, Morötter !!! :D

haha.. älskar dig<3

2008-08-22 @ 07:32:44
Postat av: Amanda

Låer som du har det sjukt bra gabbie!

Läser din blogg varje dag! Ha det underbart och jag saknar dig! Massa kramar

2008-08-22 @ 17:56:18
URL: http://wanghult.blogg.se/
Postat av: auiiiiiiii

PEANUTBUTTER JELLYTIME!!!! YÄÄÄH:D erkänn goast EVER? ett tips e även pb (peanutbutter) med honung:D de e nice de mä. hohoho. saknar dig gabban! tror ja ska gå kvar på sam.. har HUR bra lärare som helst! ett bra skäl att stannna eller?:S javet inte asså. SÅ JÄVLA SVÅRT AH! men ja hoppas du har de bra:D <3 Puurrrrzss

2008-08-22 @ 18:26:17
Postat av: Lina

JAAA ! så jävla skönt att höra din röst, ler som solen nu här i Carnes' soffa :) Weeeihhaaa som man säger i Texas när man har handet på hatten och viftar med lassot

<3

2008-08-22 @ 22:43:56
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0