Xander is writing!



Hej !

Idag var det upp tidigt för att åka till läkaren och fixa saker här i celebration, läkaren hade en tröjja med disneyfigurer som emblem :P haha !
Sen var vi på min skola och fixade med grejjer och nu har jag kommit hem och ätit Oreos med jordnötssmör och en taco-man-värmer-i-micron med massa ost och onyttigheter!
Nu spelar jag och Xander guittar hero! ska försöka ta kort på mina skol-grejjer ja köppte igår med !
Ska ut och shoppa mer idag! behöver ett skärp (till skolan) och en väska (till skolan) och sen behöver jag flip-flops för de e de ALLA har här! sen behöver jag lite annat med !=)

Nu ska Xander skriva lite! här har ni lite skrift från min lilla host-brother!

hi its xander gabbi`s new little brother. i live in florida and have a older sister. my hobbies are karate and football. i have a drum set and a wii. sweddish candy is like puting is the best tasting candy in the world gabi is really cool even though alot of time i have to repeat myself beacause she cant understand me. well now she is playing guttair hero on hard and she was eating oreos with peanut butter while i ate sweddish candy.
bye for now from Xander
=] =] =] =] =] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xander!

hah han e skön ! och de får repitera en del ja, faktiskt svårt med engelskan då de pratar otydligt och fort! =$
Nu ska jag slå honom i Guitar Hero!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah han verkar ju übergo! blir lite kär i den där bilden måste jag erkänna., SJUKT SÖT (:

Kul att du har det så skönt, vill också iväääg !

PUSS

2008-08-16 @ 00:54:59
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anton

Heej, hoppas du har de bra där nere :) tråkigt att du inte kunde vara med på lägret heller :/ Men ha de så bra i USA ///// Anton från dansen

2008-08-16 @ 01:11:04
Postat av: Victor crusnerboi

Hej gabban. Vad trevligt du verkar fått det. Xander verkar go. Du får inte glömma att droppa förbi en samash music store, eller guitarcenter :D

Ha det finfint

2008-08-16 @ 16:50:47
Postat av: Anstren Ludwig

Hej du, Hur är läget där nere i florida going? Kommer att anlända till min värdfamilj imorgon så då kan du få se lite bilder och så. hoppas du har det bra. vet du om det fanns några läger man kunde åka på tillsammans eller? Hör gärna av dig... Puss

2008-08-17 @ 08:04:21
Postat av: Julia

haha sjukt söt kille, man vill bara nypa så hårt man kan i de där kinderna! och gött med massa shopping!! du måste visa! Du verkar ju ha det asbra hittils iaf, kul för dig! :)

Puss (L)

2008-08-17 @ 09:26:59
Postat av: Anton Karlsson

Hehe gooing och cooling det där :)

2008-08-17 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0