Söndag

Heey!
Söndagmorgon här i USA betyder - kyrkan! Så vi åkte med morfröräldrarna till en kyrka på en lång tråkig gudstjänst, typ precis som svensk och jag blev pressenterad till 1000 människor typ.. sådärkul!
Efter det så var vi och handlade skolsaker till madi xander och mig, kollade på kameror och hur mkt de kostade, de va svinbilligt! om jag köper en systemkamera, och en vanlig kamera + väskor och minneskort blir det ca. 7500 kronor!!

På kvällen åkte vi till en stooor arena (tar 75 000 pers) för amerikansk fotboll, min första amerikanskafotbolls-match! De var sjuukt mycket folk och ah ameriansk fotboll var väll sådär, men de va dansare där och de slängde ut grejjer överallt och de va verkligen en upplevelse! så de va kul!

Imorgon är det första dagen i skolan! Är nervös faktiskt, helt nytt allting! vet inte vart jag ska ens! läskigt..! Men det löser sig nog!

Nu kom Xander in hit, han kan inte sova - första dagen i skolan för honom också! han e en super-bror! jättego verkligen =) Så han sitter här nu, han hälsar till alla blogg-läsare!




Jo, en upptäckt.. jag har börjat förstå varför man inte ska ha så mycket kontackt med sverige och kompisar och så.. för jag har en superdag här ! sen hör jag att Anton har haft grill-party med alla utan mig , Amanda, Lina, Sebastian, Skärhamnsbor.. och sedan får jag mail från Sebastian! och ett gråtmail från Amanda! och Sedan har alla varit på Mimmis barnkalas! och ah.. alla är supersöta vekrligen.. jag börjar sakna dem lite bara. börjar sakna er ! börjar tänka på er och det gör mig lite ledsen.. inte typ gråt-ledsen, men det sätter igång tankarna!
Jag tänker fortsätta som jag gjort nu med totalt öppen kontackt i kanske 1-2 veckor mera, sedan ska jag förbjuda migsjälv från facebook m.m. men än så länge , fortsätt höra av er alla söta ! =)
Känns skönt att Lina kommer över till USA snart! då blir jag inte så ensam här borta !

Bilden är en bild Crille la upp på Facebook på mig och lina, tack ! =)

Nu måste jag sova ! vill inte ha svarta påsar under ögonen första dagen i skolan! måste skicka inte Xander till sitt rum också på något sätt :P haha han e så söt så!

GODNATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0