hiss&vitlöksbröd!

Broke hämtade upp mig med faey, nick, misha och shawn i bilen, väl på pizzastället träffade vi natasha, dominic, corey o två nya killar julien och daniel.. nu har jag glömt någon men iaf!
Åt pizza där vitlöksbröden med ost dränkta i smör och salt var det godaste jag ätit !


Hängde där ett tag vilket var schysst, sen åkte vi hem till Broke som bor typ 500 meter ifrån mig! och shit vilket hus! Såg ut precis som wisteria lane hus  upp i dagen ! hur stort och fint som hellst !
jag säger bara att de hade en egen hemma bio, och framförallt, de hade en HISS!
huset var 3-4 våningar och stort och ah, wow helt enkelt !
Vi såg Oceans 11 vilket var kul, de va jättoroliga att jag inte skulle förstå någonting men jag fick fixat engelsk text, hah =P
Det var väll sådär-kul hela grejjen, jag var inte på så bra humör så ah kanske inte tillförde de bästa precis.. 
Personerna e goa men anorlunda, de e ju amerikanare liksom =P
Nu ska jag ut och sola för solen har tittat fram bakom alla regniga orkan-moln!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt ! Det blir säkert roligare efter några gånger :)

2008-08-23 @ 17:17:23
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anton Karlsson

jag blir hungrig när jag ser vitlöksbröden... Är det aldrig några "house-partys"? :)

2008-08-23 @ 19:17:06
Postat av: Carro

Assa dom dar vitloksbroden ar varda att doo for!

2008-08-26 @ 02:40:04
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0