Tropiska Stormen Fay



Underbara Sol-Lördagen fortsatte inte utan ersattes av ett tropiskt ösregn! Florida befinner sig nu under den tropiska stormen Fay som ni ser här på bilden.. 44 000 pers utan el, hus är översvämmade m.m. sån tur var gick stormen runt oss och är nu nästan uppe vid georgia!
Trots att vi inte är så hårt drabbade har det regnat de senaste dagarna och regnade på bra i eftermiddags, nu har det slutat dock...!

Kvällen bestod av att jag efter att ha ätit pizzza, som såklart körs hit av pizzabudet, varför har vi inte de i sverige egentligen?! iaf jag somnade på soffan..! Sov ett tag tills jag vaknade och vi kollade tv tills nu då ja somnade igen och insåg att de e smart att gå upp o lägga sig.

Jag och Xander har idag tryckt i oss en hel påse med färdig cockie dough!
För alla oroliga över mina 100kg jag ska komma upp till så vill jag bara meddela att jag testar på familjens matvanor och njuter på samt tränar till en början ! detta ska dramatiskt striktas till då jag kan med, och då jag vill.
När jag kommer hem kommer jag vara brunbränd och vältränad, vänta ni bara - ingen fet amerikan här inte!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha puss på dej !

Min familj är asnyttiga, är typ besviken :O Verkar inte som att de äter nåt onyttigt alls typ.. Aja, jag får väl tjocka mej by myself instead :)

2008-08-25 @ 02:37:34
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0