Gayfriends

Tjoho!
Ville bara berätta att under team-sport-lektionen idag bar jag en viss Victor&Ludde-tröjja jag fick av dem på min o linas  avskedsfest innan jag åkte! jätteglad för den! Massa frågade vilka de var då jag sa att de va mina "gayfriends" ;) haha ! delvis sant =P



Hah jag på min och Linas avskedsfest! mindre lyckad bild... jag bjuder på den ! Där har ni iaf tröjjan (inte för att den syns men ah.. !)

Efter skolan var det hem och sedan vidare till Simmningen ! Det har verkligen blivit stora grejjen för mig här just nu! Det är jättekul! Tror jag kommer få tävla i bröst-sim  (min bästa) redan nästa tävling!! och då har jag simmat i .. hm.. 4 dagar ? hah
Det är sjukt kul och alla där e trevliga och Imorgon ska vi ha lite BBQ efter Träningen, ska bli kul ! Tog lagfotto idag med som ska me i "yearbooken" Blött osmnikat och speedo-badräkts-fint!=D

Anton du kanske har rätt ! Förhoppningsvis ska vi till stranden (och kanske) surfa denhär helgen ! vore superkul!  kanske =P
Ser fam mot helgen iallafall! Ser fram mot massa saker!
Är bara allmännt glad över att vara här och känner att livet är bra just nu!! Det flyyyter ;)

Hoppas alla har det bra där hemma ! tänker mycket på er ska ni veta.. men försöker tänka på ett glatt sätt inte på ett ledset, har lyckats bra hitills! =D

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha snyggvä <3 nu vet jag ju då vad vi åker runt i när jag kommer och hälsar på :)

2008-08-30 @ 01:24:44
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Sofia

härligt att höra att du har det bra :D

2008-08-30 @ 16:42:26
Postat av: Victor

Hahahaha den bjuder vi på ;)

2008-08-30 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0