Tisdagmorgon

Hello!
Sorry för dålig uppdatering igår !

SKOLAN
Xander sov på mitt golv hela natten och efter 4.5h sömn så var det upp, på med skoluniformsgrejjen och iväg till skolan!
Jag blev en Senior!! sjukt härligt ! och de första som hände var att jag träffade 3 tjejjer som verkade trevliga, så till en början var allt bra =)
Mina ämnen ja fick är skittråkiga:

Period 1 - English
Period 2 - Chemistry
Period 3 - Algebra honor II (matte)
      Lunch
Period 4 - American Government
Period 5 - Spanish
Period 6 - Dance Tech II

Eleverna
Jag är alvarligt talat orolig för mina kommande 10 månader här, eleverna består av över 65% Spanjorer/mexikanare, resten amerikaare.. Amerikanarna har i stort sätt alla ryggsäck, sandaler med strumpor i eller gymnastikskor!!
Jag såg inte en enda snygg/söt kille/tjej någonstans!! Bara Spanjorer och Nördar!
Dessutom fick jag klart för mig att joina klubbar eller sporter efter skolan det är "nördigt" så de ska man inte göra.. vad är de för amerikansk school spirit egentligen?


Var är alla High School musical babes ?

"Bamba"
I Cafeterian är borden uppdelade precis som på filmer, massa spanska bord, massa mexikanska bord, datanördarna, fettosarna, allmänna nördarna, men sen .. sen är listan slut !? Vart är tjejjerna som inte äter ? vart är de coola ? vart är fotbollsbordet ? cheerleadingbordet ? Vart är de vanliga människorna ?

Skitsnack
Så jag måste erkänna att jag kände att jag inte passade in, inte det att jag sätter migsjälv över dessa människor som de kanske låter som om jag gör, men de är bara väldigt anorlunda jämfört med mig.. de tre tjejjerna jag träffade då jag kom på morgonen satt jag med över lunchen och de var snälla, men så fort jag kom själv med någon av dem började de snacka skit om de andra..! Så jävla typiskt. Hatar sånt.. och ja vill inte vara med i något skitsnack-gäng.
I ett tidigare inlägg som heter Celebration High School så la ja upp en bild på elever som går här, ja tyckte de såg nördiga ut vilket jag la fram på ett ironiskt vis. När jag kollar tillbaka på bilden nu så tycker jag att de ser ut som ett "bra" urval av eleverna på skolan. det säger en del!

Idag ska de tydligen komma in en orkan över oss, en liten så oroa er inte ! ska bli coolt ! skolan är iaf inställd idag. Så jag får vänta nån da till innan ja behöver gå tillbaka... de löser sig nog och ja hittar nog några som e lite mer "svenska" så småningom. det var bara en väldig shock att allt var så anorlunda! och att ALLA var så anorlunda!

Skönt att få skriva av sig lite.. ! Skriver mer sedan!
Nu ska jag äta frukost  och kolla skräp-tv!
Puss


Kommentarer
Postat av: Julle

imorgon vill jag att du gör en variant av lindsay lohan i mean girls och går fram till det spanska bordet och säger "hola caracola"! kommer garanterat att bli succé :)

2008-08-19 @ 19:06:21
Postat av: michael kors outlet

It's just that Michael Kors features a different market for their items.

2012-03-03 @ 10:23:07
URL: http://http://www.michaelkorsoutletso.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0