Skoldag 2

När jag vaknade idag på morgonen, sådär inställd till ytterligare en skoldag får jag ett sms från Sebastian:
"lycka till i skolan idag ! du är bäst!"  .. Tack ! <3


Skoldagen idag var mycket bättre! med inställningen att det är inte precis som samskolan, alla är inte blonda o blåöggda så gick det bättre ! Även om mina klasser är tråkiga så gick jag på lunchen fram till en kille som såg "okej" ut, han hade iaf vanliga skor! han va skittrevlig och jag hängde med honom och hans 2 tjejjkompisar över lunch, de hängde med de jag träffade i måndags tydligen, så ja sökte mig till samma sorts personer typ =P
Eav tjejjerna var Cheerleader och killen jag gick fram till spelade Fotboll, Yess ! finally! fotbollskillar och cheerleaders istället för mexikanare och fetton!
Iaf, så frågade de mig om jag ville med på nån grejj ikväll, de e nån kyrk-grejj tydligen men de hänger där massa folk från skolan, jag som inte har så mycket mer för mig tackade ja!
Så en av tjejjerna hämtar upp mig i hennes bil nu om 20 minuter... jag antar att jag borde panika över vad jag ska ha på mig, men alvarligt talat så bryr sig ingen här.. :/
Ska bli kul att hänga med lite folk i min ålder iaf , det behöver jag ! =)

annabodillina.blogg.se är äntligen påväg till USA! Hon befinner sig just nu på arlanda och åker om 4 timmar därifrån för att anlända i Texas! ska bli jättehärligt att känna att hon är med mig i USA ! =)
Önskar dig lycka till babe!

Tack också för alla söta kommentarer, och alla fina mail, och alla härliga lyckoönskningar och allt underbart jag har där hemma! utan er där hemma skulle jag inte våga göra detta så det känns jätteskönt att ha er som stöd. och när det krisar här tänker jag på er, detta är ju mitt låtsasliv trots allt, ni är mitt riktiga ! ... typ :P

PUSS!

PS. Jag förtydligar följande - Xander är min bror, han sover på mitt golv när han inte kan sova (han brukar tydligen sova på allas golv, ganska mysigt faktiskt!)  Majja och Oscar är hundarna, de sover i sin bur :P haha !


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad skont att du ocksa har hittat nagon normal att vara med! :) Det gor ju hela skoldan battre aven om man inte har alla lektioner tillsammans :) Kul att din kompis ska till Texas, da kommer hon att vara i min grannstat :)

2008-08-21 @ 02:56:05
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Anton Karlsson

Skönt att höra!

Riktiga peoples gillar vi : )

2008-08-22 @ 17:45:26
Postat av: Carro

Uppdatera lite mer da :D

2008-08-23 @ 18:38:15
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0