Simmning!



Tur för mig, inga try outs alla får vara med! Jag är nu medlem i simmlaget! Kommer träna mellan 15-17 måndag-fredag!
10h träning på en vecka! plus att jag har team-sports 1h lektionen precis innan, alltså tre timmars träning varje dag! känns super faktiskt!
Min första simmlektion var idag. Alla var superduktiga, var typ bara jag som var 100% Nybörjare! kände mig väldigt dålig, men det var kul! free style, bröstsim, back, fjärilssim here we come! Känns super att äntligen vara involverad i något! Människorna där verkade väll Okej.. inte bra inte dåliga men helt okej ! trevliga över lag=P

Blev också frågad idag om jag kom från Ryssland? och mitt nya smeknamn är såklart Mrs. Sweed/ Sweden!


(Starbucks här i Celebration! här var jag idag!)

Poolen är nära där vi bor så jag sa till Stacy att jag kunde gå hem, tog omväg förbi Starbucks och skulle precis köpa en Chocklad-Banan-grejj då jag kom på att jag slängde ur min plånbok före simmningen! Säger till henne att hon inte ska göra min drink och berätta att jag inte har min plånbok då hon säger, äsh ! jag bjuder på den, får ändå gratis! Så hon tog det på hennes kort! Så härligt amerikanskt!

Fick också skickat en artikel på min mail idag från Beccas kompis Joanna där det stod såhär:
Solen: het från en klarblå Floridahimmel. I rabatterna: dolda högtalare spelar hissmusik på låg volym. Gatorna, villorna, bilarna, människorna: perfekta. Känslan: är inte alltihop en filmkuliss?
Välkommen till Celebration, Florida.

(resten av artikeln :
http://www.e24.se/branscher/reklammedia/artikel_653215.e24 )

Nu är det sovdax! ska upp tidigt och gå med hundar samt äta havregrynsgrötsfrukost inför skola samt 3 träningstimmar imorgon!
Vill bara säga att jag tänker mycket på Sebastian, fick mail idag... han är bäst !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0