Shopping!

Hej!

Vi åkte till The Mall, ett shoppingcenter här och wow ! American eagle, Victoria's secret, hollister och självklart Abercrombie & Fitch var några av affärerna! Jag var tvungen att köpa skol-kläder då vi har speciella regler i skolan för de, så jag köppte massor ! och grejjen är att det är så sjukt billigt här ! Jag tänker ta kort på mig med min webcam (då ja inte har någon kamera än) imorgon och visa er lite av grejjerna jag köppte!
12 plagg blev det iaf :P haha massa 5 pikeér 3 blåa 2 vita bl.a.!
Känndes superkul att shoppa med Stacy, hon var jätteglad, jag var jätteglad och allt var härigt!


När vi kom hem var min Host Grandpa and Host Grandma hemma, de va jätteglada att se mig ! hade köppt ett par örhänen till mig och allting! jättesnälla verkade dem! , de hade lite jobbig släpig dialekt dock :P men men! hah

Detta var bara min andra dag men de känns som om jag varit här i över en vecka eller någonting! Börjar känna mig säkrare på familjen och barnen, madii är jättesnäll och jag hängde en hel del med Xander idag, han kom in till mig och hängde och vi spelade PS2! =)

Godiset jag köppt med till barnen var en hit! de älskade det ! hela familjen blev helt glad och galen så det var kul!

Nu ska jag sova! Godnatt och sov så gott! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha härligt att höra ! joo jag vill verkligen komma iväg snart, blir lite segt att gå och vänta., men aaaah va bra du verkar ha det, vad glad jag blir för din skull ! vad blir det för ämnen i skolan?

2008-08-15 @ 12:02:50
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lina

och puss på dej också självklart ! :) <3

2008-08-15 @ 12:03:06
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anton Karlsson

Jäklar va det låter gött! Allså, erkänn att de Amerikanska chopping mall:en är Helt enorma?! :D

2008-08-17 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0