Shopping!

Heej!
Tack för alla söta kommentarer ! kul att så många läser! =D
Igår var det SHOPPING!!! hah vi var inne i en stooor victoria's secret outlet och wow asså! herre, stoort och allt var sjukt billigt!
Har lite bilder på kläderna jag köppt sen jag kom till USA.

Abercrombie polo (till skolan) med ett par Pink-hotpants
 


Pink-strand-klänning från Victoria's Secret


Lite trosor och annat smått och gott från Victoria's Secret


Skolkläder! polo från.. jag minns inte, och schorts från american eagle! .. (man måste ha tröjjan instoppad)


Pinkmysbyxor (tunna -behövs här!) och abercrombie linne!



Samlingsbild på allt! :P skolkläder mer till vänster och lite annat gött till höger!


Det bästa är att allt är så billigt så jag har massa pengar kvar ! mer shopping!=D

Nu skriker pappan, måste till kyrkan ! weehooo !:Phaha
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anton Karlsson

Ja jag säger ju det, de är stora!

Kyrkan på söndagar ja ;)

2008-08-17 @ 16:09:55
Postat av: Lina

sheeaat va najs ! säger ju dedet, Pink by VS är det bästa <3

Pussne

2008-08-17 @ 20:33:55
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anton Karlsson

Jag har en glad nyhet för dig nu Gabriella! :)

Den får du veta vid nästa uppdate du gör!

mvh Anton

2008-08-17 @ 21:42:18
Postat av: moa

guda va kul att allt går bra, rummet ser mysigt ut! kan du inte lägga upp nån bild på hela? :) take care! puss

2008-08-17 @ 22:34:49
URL: http://moalinjer.blogg.se/
Postat av: Jacob

Nice gabbi hoppas det är kul i kyrkan men himlar va mycket kläder köpte du verkligen allt det på 1 dag?

2008-08-18 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0