Orkanhemmadag & Hundar!

Stanna-hemma-pga-orkandagens-händelser!
*
Kolla film med Ben & Jerry
* Maila, Msna, Facebooka, Blogga om ägg
* Skriva mina första brev, mormor och joanna de två lyckliga fast de vet dem inte än
* Lunch - pizza
* Gymma med Stacy, mycket armar!
* Göra läxorna
* Mer tv med mer Ben & Jerry
* Ännu mer TV

Xander kom precis in till mig, ska nog göra som härromnatten, vi kollar film, vi pratar, han sover på mitt golv.
Han e så sällskapssjuk min lille Host brother!

Något annat jag kanske inte nämnt, husets två hundar ! Majja och Oscar, de e faktiskt väldigt mysiga, majja är min favorit, hon är till höger på bilden, hon e lugnast! =)


Ska sova nu, Andra dagen för mig i skolan imorgon! hoppas ja kan hitta någon cheerleader, eller någon från the plastics eller nått imorgon!
Godnatt!
Xander hälsar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande med orkanvarning och grejer ! Din brorsa verkar supergullig juuh :) Lycka till i skolan, jag ska till vår kära skola idag., Ska sen ara på landvetter ikväll vid halv sex.. snart är jag närmare!

Pussnee<3

2008-08-20 @ 08:01:54
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Stina

Åå.. jag blir så himla avundsjuk, det verkar hur roligt som helst att få uppleva något helt nytt och annorlunda. Saknar dig jätte mycket!! Skolan börjar idag här hemma men jag är sjuk så jag kommer inte att gå dit. Så jag har roat mig hela morgonen med att läsa hela din blogg, kommer nog läsa vartenda inlägg under hela ditt år.. dit liv i USA är mycket mer spännande att läsa om än dom flesta tv-serier :D.. jag är föresten sjukt avundsjuk på all shopping...:P

Men jag för står att det blir en stor omställning att hoppa från en av Sveriges mest "perfekta" skola till en helt vanlig amerikansk. Men det löser sig nog ha bara inställningen " det är inte som hemma " så blir det nog bra :) .... saknar dig jätte mycket, dessutom får vi nog lite ny elever till våran klass men ingen av dom kan ju någonsin mäta sig våran Gabbi!!

Puss och kram och ha det så bra !!

2008-08-20 @ 08:50:53
Postat av: aui

hahaha är det broshan som sover på golvet?? ja trodde de va en hund. xander e ju inte så vanligt namn heller haha förlåt. låter mysigt iaf.

aja. detta e första gången jag läser din blogg (inte för att jag inte har vart intresserad) men eftersom ALLA har en har jag helt enkelt inte orkat kolla någon. Men här är jag. och ska nog börja kolla oftare för jag vill ju ha någorlunda koll på dig din korv. sen kan jag även hälsa att jag saknar dig. va på sam idag. har inte bestämt vilken skola jag ska gå på. lite panik. menmen.

hörde att du haft en tuff första dag i skolan.. jag vet att du har massor att vända till när du är ledsen åså men ja kan bara säga att ja bryr mig mycket om dig och lyssnar alltid om de e nåt.

hoppas det känns bättre nu å att du har det trevligt. Pussåkjamz gabbzo

2008-08-20 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0